Garantie en Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen daarom ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het weleens voor dat een bestelling beschadigt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hiervan bij ons melding te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd gebeuren dat iets niet helemaal volgens plan verloopt. We raden u aan om klachten eerst per e-mail te melden via
Al twintig jaar werden geschillen op deze manier opgelost. Een bemiddeling is nooit nodig geweest.
Mocht het toch niet lukken om samen tot een oplossing te komen, dan kunt u uw geschil melden bij Webwinkelkeur..
Klik onderaan of aan de zijkant van een willekeurige pagina op “Webwinkelkeur”. Ga vervolgens naar “Zekerheden” en dan naar “Geschilbemiddeling”.

Hulp nodig?
Neem contact met ons op op: info@vivasanwebshop.eu
of ga naar de contactpagina