Garantie en Klachten

Foto
Garantie en Klachten Vivasan Webshop

Garantie

Wij geven om onze producten en doen daarom ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het weleens voor dat een bestelling beschadigt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hiervan bij ons melding te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Klachten
Het kan voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vivasanwebshop.eu. 

Leidt dit niet tot een oplossing, is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. 

Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht niet elders in behandeling is, staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Hulp nodig?

Hulp nodig?

Neem contact met ons op info@vivasanwebshop.eu